logo
Steenstraat 11 | 5961 ET | Horst T: 077-3982439 | E: mt.8759@ah.nl

Albert Heijn voetbalplaatjes spaaractie is dit jaar een thuiswedstrijd

Geplaatst op 4 January 2021 om 17:20 door Simone Tuinenburg

1905 keer gelezen


Veilig winkelen én veilig sparen
Een van de populairste spaaracties van Albert Heijn is vandaag weer begonnen. Klanten van Albert Heijn sparen de komende weken voetbalplaatjes van alle voetbalteams uit de Eredivisie én spelers van de Oranje mannen en de Oranje Leeuwinnen. Nieuw dit jaar is dat klanten hun eigen plaatje kunnen maken in de AH Voetbal App. Door de aangescherpte maatregen die nog steeds gelden, is de oproep van de supermarkt om dit jaar veilig, dat wil zeggen thuis, te sparen. In de nieuwe tv-commercial is voetballer Matthijs de Ligt uit het Nederlands Elftal te zien.

Klanten van Albert Heijn ontvangen bij iedere 10 euro 4 voetbalplaatjes, zowel in de winkel als bij online bestellingen. Het album waar de plaatjes in verzameld kunnen worden, heeft een nieuw verticaal formaat en er zit een extraatje bij: een poster van de Oranje mannen en de Oranje Leeuwinnen. Bij elk plaatje is een korte biografie en/of weetje in het album toegevoegd. Kinderen leren zo alles over hun voetbalhelden. Het album is los verkrijgbaar voor 1,49. In de AH Voetbal App kan ook digitaal gespaard worden door alle plaatjes in te scannen. Nieuw in de app is de plaatjes studio, waar klanten hun eigen plaatje kunnen maken. Voor 2,49 ontvangen klanten een stickerboekje met 15 gepersonaliseerde plaatjes thuis in de brievenbus. De spaaractie duurt tot en met zondag 7 februari.

Spaar veilig
Albert Heijn roept alle klanten op om “veilig” te sparen, dat wil zeggen thuis. Alle plaatjes kunnen met de boodschappen mee naar huis, waar kinderen vol spanning kijken of dat ene plaatje erbij zit. En thuis of in de straat kan geruild worden met buurtkinderen of vriendjes. Aangezien alle maatregelen nog steeds gelden, zullen er dit jaar geen ruildagen worden georganiseerd en is het niet toegestaan om bij de winkel om plaatjes te vragen. Dit zal ook in alle winkels worden gecommuniceerd onder het motto: wees sportief en spaar thuis. Daarnaast staat in elke winkel een inlevermeubel in de vorm van de spelersbus. Hier kunnen klanten eventueel plaatjes inleveren. Elke winkel kiest zelf een lokale bestemming om de ingeleverde plaatjes aan te geven, bijvoorbeeld een voetbalvereniging, buurthuis of school.

Matthijs de Ligt
In de nieuwe tv-commercial rondom de voetbalplaatjes speelt voetballer Matthijs de Ligt uit het Nederlands Elftal een grote rol. In de commercial is te zien hoe supermarktmanager Ilse een pakket vol lekkere Nederlandse boodschappen naar Matthijs stuurt, aangezien hij nu voetbalt bij Juventus en de Nederlandse producten mist. Matthijs is heel blij, maar mist de voetbalplaatjes. Die is Ilse per ongeluk expres vergeten…

Partner KNVB
Albert Heijn is supporter van voetballend Nederland en sinds 2019 een van de partners van de KNVB voor het Nederlands Elftal en de Oranje Leeuwinnen. Ook werkt de supermarktketen samen met de KNVB op het vlak van gezond eten en bewegen. Er is veel synergie tussen de voetbalbond en Albert Heijn. Voetbal is de grootste sport van Nederland. Net als de KNVB staat Albert Heijn midden in de maatschappij. Beide maken zich hard voor een gezonde, sportieve en sterke toekomst voor iedereen.

Reageren