Bekijk
Steenstraat 11 | 5961 ET | Horst T: 077-3982439 | E: mt.8759@ah.nl
Laatste nieuws
Meer blogsMaan moedigt OranjeLeeuwinnen aan met single ‘Ik kom eraan’
Geplaatst op 29 May 2019 om 16:33 door Merlijn Versteeg
3259 keer gelezen
Albert Heijn is fan van de OranjeLeeuwinnen tijdens WK vrouwenvoetbal.
Het Nederlands vrouwenelftal, de OranjeLeeuwinnen, gaat op jacht naar de titel van het WK voetbal. Maan maakte met John Ewbank voor Albert Heijn een speciaal lied om samen met Nederland de OranjeLeeuwinnen aan te moedigen. Vanmiddag trapte Maan de campagne van Albert Heijn af bij de Bussumse Voetbalvereniging SDO door haar lied te zingen voor honderden mini-leeuwinnen en andere Oranje-voetbalfans.
Maan, bekend geworden door haar overwinning van The voice of Holland in 2016 en nummers als ‘Hij is van mij’ en ‘Blijf bij mij’, is een goeie match met de OranjeLeeuwinnen. “Ik voel me verbonden met de sterke OranjeLeeuwinnen. Ik herken mezelf in hun houding van ‘ik geef niet op, ik kan dit aan’. Dat heb ik vroeger tijdens het sporten al te vaak ook gedaan, inclusief alle blauwe plekken en lange fietstochten in de regen en wind naar het sportveld, met het doel: elke keer weer leren en een beetje beter worden. Ik wil iedereen, zowel de de OranjeLeeuwinnen als de jonge helden op het veld, aanmoedigen om dromen na te jagen op het sportveld! Ik vind het heel tof dat Albert Heijn fan is van de OranjeLeeuwinnen en dat zij John Ewbank en mij gevraagd hebben dit lied te maken”, aldus Maan. John Ewbank componeerde de muziek en schreef de songtekst voor het lied.
Campagne
Met de campagne van Albert Heijn wil de supermarkt de OranjeLeeuwinnen steunen in hun jacht naar de eindzege. Voor de campagne is een speciale poster met de OranjeLeeuwinnen gemaakt, kunnen klanten kans maken op mooie Oranje-prijzen, zijn er voetbal gerelateerde aanbiedingen, social-media-uitingen en een radio- en tv-commercial waarin het nummer met Maan is te horen. Ook in de Albert Heijn-winkels horen klanten het lied en het nummer staat op Spotify: Maan – Ik Kom Eraan. De campagne loopt van maandag 27 mei tot en met zondag 9 juni.
Voordat het WK geweld losbarst, oefent het Nederlands vrouwenelftal op zaterdag 1 juni tegen Australië. Het is de laatste testcase voordat beide landen naar Frankrijk afreizen waar op 7 juni het WK voetbal van start gaat.
Eerder dit jaar had Albert Heijn een Eredivisie voetbalplaatjes-spaaractie. Voor het eerst waren er plaatjes van de spelers van het Nederlands vrouwenelftal, waaronder Lieke Martens, Vivianne Miedema, Kika van Es, Renate Jansen en Shanice van de Sanden te sparen. De meest gevraagde OranjeLeeuwin was Lieke Martens. Zij stond daarmee in de top-10 van meest gezochte spelers overall.
De links naar het nummer: http://bit.ly/IkKomEraan_IT">http://bit.ly/IkKomEraan_SPT
http://bit.ly/IkKomEraan_IT
Het Nederlands vrouwenelftal, de OranjeLeeuwinnen, gaat op jacht naar de titel van het WK voetbal. Maan maakte met John Ewbank voor Albert Heijn een speciaal lied om samen met Nederland de OranjeLeeuwinnen aan te moedigen. Vanmiddag trapte Maan de campagne van Albert Heijn af bij de Bussumse Voetbalvereniging SDO door haar lied te zingen voor honderden mini-leeuwinnen en andere Oranje-voetbalfans.
Maan, bekend geworden door haar overwinning van The voice of Holland in 2016 en nummers als ‘Hij is van mij’ en ‘Blijf bij mij’, is een goeie match met de OranjeLeeuwinnen. “Ik voel me verbonden met de sterke OranjeLeeuwinnen. Ik herken mezelf in hun houding van ‘ik geef niet op, ik kan dit aan’. Dat heb ik vroeger tijdens het sporten al te vaak ook gedaan, inclusief alle blauwe plekken en lange fietstochten in de regen en wind naar het sportveld, met het doel: elke keer weer leren en een beetje beter worden. Ik wil iedereen, zowel de de OranjeLeeuwinnen als de jonge helden op het veld, aanmoedigen om dromen na te jagen op het sportveld! Ik vind het heel tof dat Albert Heijn fan is van de OranjeLeeuwinnen en dat zij John Ewbank en mij gevraagd hebben dit lied te maken”, aldus Maan. John Ewbank componeerde de muziek en schreef de songtekst voor het lied.
Campagne
Met de campagne van Albert Heijn wil de supermarkt de OranjeLeeuwinnen steunen in hun jacht naar de eindzege. Voor de campagne is een speciale poster met de OranjeLeeuwinnen gemaakt, kunnen klanten kans maken op mooie Oranje-prijzen, zijn er voetbal gerelateerde aanbiedingen, social-media-uitingen en een radio- en tv-commercial waarin het nummer met Maan is te horen. Ook in de Albert Heijn-winkels horen klanten het lied en het nummer staat op Spotify: Maan – Ik Kom Eraan. De campagne loopt van maandag 27 mei tot en met zondag 9 juni.
Voordat het WK geweld losbarst, oefent het Nederlands vrouwenelftal op zaterdag 1 juni tegen Australië. Het is de laatste testcase voordat beide landen naar Frankrijk afreizen waar op 7 juni het WK voetbal van start gaat.
Eerder dit jaar had Albert Heijn een Eredivisie voetbalplaatjes-spaaractie. Voor het eerst waren er plaatjes van de spelers van het Nederlands vrouwenelftal, waaronder Lieke Martens, Vivianne Miedema, Kika van Es, Renate Jansen en Shanice van de Sanden te sparen. De meest gevraagde OranjeLeeuwin was Lieke Martens. Zij stond daarmee in de top-10 van meest gezochte spelers overall.
De links naar het nummer: http://bit.ly/IkKomEraan_IT">http://bit.ly/IkKomEraan_SPT
http://bit.ly/IkKomEraan_IT
Reageren
Andere blog berichten
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:49
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:48
- Albert Heijn zet standaard op plantaardige voeding14 March 2022 om 10:55
- Albert Heijn start met volgende stap van geleidelijke invoering Nutri-Score 4 January 2022 om 14:42
- Zoete aardappelen uit Nederland bij Albert Heijn 1 December 2021 om 16:05
- Sponsoractie Voetbalpassie van Albert Heijn en KNVB levert 1,6 miljoen euro op voor amateurclubs in Nederland13 October 2021 om 18:40
- AH-gehakt van bakje naar zakje: jaarlijks 500.000 kilo minder plastic21 September 2021 om 11:05
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Albert Heijn introduceert digitale kassabon 3 August 2021 om 13:25